Ви є тут

Щодо причин стягнення АТ «Ощадбанк» комісії з фізичних осіб при оплаті рахунків за газ

14.01.2016

Економічний Дискусійний Клуб у грудні минулого року звернувся із запитом до Голови правління Ощадбанку щодо причин стягнення з фізичних осіб комісії при оплаті рахунків за газ.

На наш запит заступник голови правління АТ «Ощадбанк» пан Тютюн А. О. надав роз’яснення, суть якого полягає у наступному.

У вересні 2015 року Урядом України прийнято рішення, відповідно до якого газопостачальним підприємствам було утричі зменшено граничну  межу оплати, яку вони можуть сплатити банківським установам за приймання платежів від побутових споживачів (з 1% до 0,3% загальної суми коштів, що надійшли від споживачів).

Проте, відповідно до розрахунків Ощадбанку, затверджена постановою Уряду гранична межа оплати не дозволяє банку відшкодувати власні  витрати на обслуговування клієнтів, що, в свою чергу,  суперечить Закону України «Про банки та банківську діяльність». Тому, Ощадбанк прийняв рішення, що комісійну винагороду за обслуговування платежів на користь ДП «Київгазенерджи» повинні сплачувати фізичні-особи платники, а не газопостачальне підприємство. При цьому вартість такої послуги встановлена на рівні 3,00 гривень незалежно від суми платежу.

Водночас є позитивна новина: оплата послуг за спожитий природній газ через інформаційно-платіжні термінали самообслуговування Ощадбанку здійснюється по всій території України на безоплатній основі.

Щоправда невідомо, чи ця новина дуже порадує людей похилого віку, які, здебільшого, не належать до прихильників нових технологій.

На завершення хотілося б побажати Уряду та державним установам у Новому році приймати такі рішення, які б полегшували побут громадян, а не приносили зайвий клопіт у їх, і без того, несолодке життя.