Ви є тут

послуги ЖКГ

02.10
02.10.2017
Автор:
Модератор

У серпні 2017 року середнє нарахування за житлово-комунальні послуги (з урахуванням електроенергії із розрахунку 150 кВт·год) склало 494,8 грн. на одного власника особового рахунку.

Порівняно з попереднім місяцем, розмір середніх нарахувань скоротився на 14,5%, а порівняно з торішнім серпнем – зріс на 2,6%.

21.09
21.09.2017
Автор:
Модератор

Згідно з даними Держстату, у серпні ц. р. за субсидією для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг звернулися 289,7 тис. сімей, що на 27,3% менше, ніж у серпні минулого року.

Загалом, за 8 міс. поточного року таких звернень надійшло від 7 084,5 тис. домогосподарств, що на 74,6% більше, ніж за аналогічний період 2016 року. Рівень призначення субсидій з початку року склав 99,2% від кількості тих, які за нею зверталися.

31.08
31.08.2017
Автор:
Модератор

У липні 2017 року середнє нарахування за житлово-комунальні послуги (з урахуванням електроенергії із розрахунку 150 кВт·год) склало 523,3 грн. на одного власника особового рахунку.

22.08
22.08.2017
Автор:
Модератор

Згідно з даними Держстату, у липні ц. р. за субсидією для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг звернулися 465,1 тис. сімей, що на 12% більше, ніж у липні минулого року.

Загалом, за 7 міс. поточного року таких звернень надійшло від 6 794,8 тис. домогосподарств, що на 85,7% більше, ніж за аналогічний період 2016 року. Рівень призначення субсидій з початку року склав 87,1% від кількості тих, які за нею зверталися.

01.08
01.08.2017
Автор:
Модератор

У червні 2017 року середнє нарахування за житлово-комунальні послуги (з урахуванням електроенергії із розрахунку 150 кВт·год) склало 578,7 грн. на одного власника особового рахунку.

Порівняно з попереднім місяцем, розмір середніх нарахувань скоротився на 36,8%, а порівняно з торішнім червнем – зріс на 46,3%.

21.07
21.07.2017
Автор:
Модератор

Згідно з даними Держстату, у червні ц. р. за субсидією для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг звернулися 2 334,6 тис. сімей, що у 4,7 рази більше, ніж у червні минулого року. Із загальної кількості звернень у звітному місяці рівень призначення субсидій становив 70%.

Загалом, за І півріччя поточного року таких звернень надійшло від 6 329,7 тис. домогосподарств, що у 2 рази більше, ніж за аналогічний період 2016 року. Рівень призначення субсидій з початку року склав 57,9% від кількості тих, які за нею зверталися.

03.07
03.07.2017
Автор:
Модератор

У травні 2017 року середнє нарахування за житлово-комунальні послуги (з урахуванням електроенергії із розрахунку 150 кВт·год) склало 915,3 грн. на одного власника особового рахунку.

Порівняно з попереднім місяцем, розмір середніх нарахувань зріс на 24,6%, а порівняно з торішнім травнем – зріс у 2,3 рази.

22.06
22.06.2017
Автор:
Модератор

Згідно з даними Держстату, у травні ц. р. за субсидією для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг звернулися 2 406,6 тис. сімей, що у 2 рази більше, ніж у травні минулого року. Із загальної кількості звернень у звітному місяці рівень призначення субсидій становив лише 9,1%.

Загалом, за 5 місяців поточного року таких звернень надійшло від 3 995,2 тис. домогосподарств, що на 45,4% більше, ніж за аналогічний період 2016 року. Рівень призначення субсидій з початку року склав 50,9% від кількості тих, які за нею зверталися.

31.05
31.05.2017
Автор:
Модератор

У квітні 2017 року середнє нарахування за житлово-комунальні послуги (з урахуванням електроенергії із розрахунку 150 кВт·год) склало 734,7 грн. на одного власника особового рахунку.

Порівняно з березнем ц. р. розмір середніх нарахувань скоротився на 29,3%, порівняно з торішнім квітнем – зріс на 37,0%.

23.05
23.05.2017
Автор:
Модератор

Згідно з даними Держстату, у квітні ц. р. за субсидією для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг звернулися 401,6 тис. сімей, що на 26,8% більше, ніж місяцем раніше та на 4,3% менше, ніж у квітні минулого року.

Загалом, за 4 місяці поточного року таких звернень надійшло від 1588,6 тис. домогосподарств, що на 2,2% менше, ніж за аналогічний період 2016 року. Від загальної кількості звернень 62,9% належало жителям міст.