Ви є тут

продовольство

15.11
15.11.2021
Автор:
Модератор

Друга половина осені зазвичай є часом, коли на споживчому ринку активізується тенденція до зростання цін на продовольство. Цьогорічний жовтень не став винятком − переважна більшість продовольчих товарів, які мають високу соціальну значимість, подорожчали.

16.10
16.10.2021
Автор:
Модератор

У вересні поточного року на внутрішньому ринку переважна більшість соціально значущих продуктів харчування подорожчала.

15.09
15.09.2021
Автор:
Модератор

У серпні поточного року на внутрішньому ринку зберігалася нетрадиційна для цієї пори року тенденція до подорожчання переважної більшості соціально значущих продуктів харчування.

13.09
13.09.2021
Автор:
Модератор

Економічний дискусійний клуб пропонує експрес-оцінку рівня продовольчої безпеки України у 2020 році.

13.08
13.08.2021
Автор:
Модератор

У липні поточного року спостерігалося подорожчання переважної більшості соціально значущих продуктів харчування, що є нетрадиційним для середини літа.

15.07
15.07.2021
Автор:
Модератор

У першому місяці літа поточного року все ще зберігалася довготривала тенденція до подорожчання переважної більшості соціально значущих продуктів харчування.

09.07
09.07.2021
Автор:
Модератор

За інформацією ФАО, у червні, вперше за останні 12 місяців, зафіксовано зниження індексу цін на продовольство.

15.06
15.06.2021
Автор:
Модератор

Останній місяць цьогорічної весни не став винятком із тривалого тренду до подорожчання переважної більшості соціально значущих продуктів харчування.

14.05
14.05.2021
Автор:
Модератор

Квітень поточного року став восьмим місяцем поспіль, у якому зафіксовано подорожчання переважної більшості соціально значущих продуктів харчування.

14.04
14.04.2021
Автор:
Модератор

Перший місяць цьогорічної весни повторив тренд попереднього місяця до стрімкого подорожчання переважної більшості соціально значущих продуктів харчування. Так, за даними моніторингу, із переліку, що включає 23 види соціально важливих продуктів харчування, у березні ц. р. споживчі ціни:

  • зросли − на 21 позицію;
  • знизилися − на 1 позицію (на яйця курячі на 0,7%);
  • не змінилися − на 1 позицію (ковбаси варені І ґатунку).