Ви є тут

продовольство

15.02
15.02.2021
Автор:
Модератор

Початок 2021 року приніс українцям подорожчання продуктів харчування. У січні ц. р., на відміну від січня попереднього, споживчі ціни на переважну більшість соціально значущих продовольчих товарів зросли.

Так, за даними моніторингу, із переліку, що включає 23 види соціально важливих продуктів харчування, у січні ц. р. споживчі ціни:

зросли − на 20 позицій;

знизилися − на 3 позиції.

17.01
17.01.2021
Автор:
Модератор

За підсумками 2020 року переважна більшість соціально значущих продовольчих товарів подорожчала.

При цьому темпи зміни цін упродовж року у розрізі товарних позицій характеризувалися широким діапазоном.

Згідно із даними моніторингу, із переліку, що включає 23 види соціально важливих продукти харчування, у протягом минулого року споживчі ціни:

зросли − на 16 позицій;

знизилися − на 7 позицій.

11.01
11.01.2021
Автор:
Модератор

За інформацією ФАО, за підсумками 2020 року середнє значення індексу цін на продовольство досягло трирічного максимуму та склало 97,9 пункта, що на 2,9 пункта (3,1%) перевищує показник 2019 року, проте є набагато нижчим максимального середньорічного значення, зафіксованого у 2011 році, яке становило 131,9 пункта.

04.01
04.01.2021
Автор:
Модератор

Незабаром найчарівніше свято року – Різдво Христове Це означає, що кожна українська родина у Святвечір збереться за святковим столом, головною стравою на якому з давніх-давен є кутя.

Експерти Економічного дискусійного клубу обрахували вартість приготування куті на родину за традиційним рецептом (взято на сайті receptystrav.com.ua). Оскільки інгредієнти для приготування куті та узвару не належать до товарів, цінові тенденції на які підлягають моніторингу, тому їх вартість розрахована, виходячи із цін, за якими реалізовувалася відповідна продукція на сільськогосподарських ринках у місті Києві на початку січня 2021 року.

14.12
14.12.2020
Автор:
Модератор

У листопаді на споживчому ринку відбулося не лише подорожчання переважної більшості продуктів харчування, які мають високу соціальну значимість, але й пришвидшилися темпи росту цін на них. За даними статистики, із переліку, що включає 23 види соціально важливих продуктів харчування, у листопаді ц. р. споживчі ціни:

зросли − на 18 позицій;

знизилися − на 5 позицій.

16.11
16.11.2020
Автор:
Модератор

Друга половина осені зазвичай є часом, коли на споживчому ринку активізується тенденція до зростання цін на продовольство. Цьогорічний жовтень не став винятком − більшість продовольчих товарів, які мають високу соціальну значимість, подорожчали. За даними статистики, із переліку, що включає 23 види соціально важливих продуктів харчування, у жовтні ц. р. споживчі ціни:

зросли − на 15 позицій;

знизилися − на 7 позицій;

не змінилися – на 1 позицію. 

22.10
22.10.2020
Автор:
Модератор

Економічний дискусійний клуб надає оцінку балансів попиту і пропозиції цукру, молока і молокопродуктів, м’яса і м'ясопродуктів станом на 1 жовтня 2020 року.

15.10
15.10.2020
Автор:
Модератор

Перший місяць цьогорічної осені позначився відновленням тенденції до подорожчання більшості продовольчих товарів, які мають високу соціальну значимість. Виняток із загального висхідного тренду склали окремі види овочів борщового набору та деякі продукти переробки зерна. За даними статистики, із переліку, що включає 23 види соціально важливих продуктів харчування, у серпні ц. р. споживчі ціни:

зросли − на 14 позицій;

знизилися − на 8 позицій;

не змінилися – на 1 позицію.

09.10
09.10.2020
Автор:
Модератор

За інформацією ФАО, у вересні поточного року, четвертий місяць поспіль фіксується зростання індексу цін на продовольство.

15.09
15.09.2020
Автор:
Модератор

У серпні 2020 року зберігалася тенденція попереднього місяця до зниження споживчих цін на переважну більшість продовольчих товарів, які мають високу соціальну значимість. Подешевшання продуктів харчування, передусім, обумовлювалося сезонним чинником.

За даними статистики, із переліку, що включає 23 види соціально важливих продуктів харчування, у серпні ц. р. споживчі ціни:

знизилися − на 14 позицій;

не змінилися – на 1 позицію;

зросли − на 8 позицій.