Ви є тут

роздріб

25.04
25.04.2018
Автор:
Модератор

Обсяг роздрібної торгівлі у січні−березні 2018 року склав 209,6  млрд. гривень, або зріс порівняно з аналогічним періодом минулого року на 7,6%. У національній валюті роздрібний товарообіг у І кварталі ц. р. досяг та навіть на 13% перевищив рівень показника І кварталу 2013 року. Натомість у доларовому еквіваленті товарообіг є  майже втричі меншим, ніж у 2013 році.

24.01
24.01.2018
Автор:
Модератор

Минулий рік став другим роком поспіль, у якому спостерігалося зростання обсягів роздрібного товарообігу.  

За даними статистики, у 2017 році обсяг внутрішнього роздрібного товарообігу у порівняних цінах зріс на 8,8% і склав 816,6 млрд. гривень, або близько 19 тис. гривень у розрахунку на одну особу.

30.06
30.06.2017
Автор:
Модератор

На внутрішньому ринку другий рік поспіль зберігається позитивна тенденція до зростання обсягів внутрішнього роздрібного товарообігу.

24.02
24.02.2017
Автор:
Модератор

Після дворічного періоду стрімкого падіння, у 2016 році  в Україні розпочалося відновлення обсягів роздрібного товарообігу, що є гарним сигналом для економіки країни.  

За даними статистики, у минулому році обсяг внутрішнього роздрібного товарообігу у порівняних цінах зріс на 4% і склав 1159,3 млрд. гривень.

24.11
24.11.2016
Автор:
Модератор

На внутрішньому ринку зберігається позитивна тенденція, започаткована у березні ц. р., до зростання обсягів внутрішнього роздрібного товарообігу.

30.05
30.05.2016
Автор:
Модератор

Після двадцяти місяців падіння, починаючи з березня цього року внутрішній роздрібний товарообіг демонструє позитивну динаміку. Так, у І кварталі 2016 року порівняно з відповідним минулорічним періодом в Україні обсяг роздрібного товарообігу у порівнянних цінах зріс на 1,6%, а за 4 місяці додав ще 0,9 відсоткових пункти та склав 2,5%. У доларовому еквіваленті за вказаний період роздрібний товарообіг збільшився на 3,8%.

22.03
22.03.2016
Автор:
Модератор

Обсяг роздрібного товарообігу належить до показників, які  характеризують соціально-економічне становище країни. Продаж товарів значною мірою впливає на грошовий оборот, визначає  бюджетні надходження, і знаходить відображення в багатьох інших макроекономічних показниках.